جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه قزوین

حوزه / رئیس شورای حوزه علمیه قزوین گفت: اینکه برخی‌ها دچار انحراف می‌شوند و به مردم و انقلاب خیانت می‌کنند را نباید به پای انقلاب نوشت و باید با تقویت عدالت‌پروری در جامعه در مقابل انحرافات ایستادگی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمکسلمین عبدالکریم عابدینی، عصر امروز در برنامه گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی که در شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین برگزار شد، گفت: آرمان‌های پیامبران و امامان بر پیروزی حق، حمایت از مستضعفان و شکست باطل استوار شده است و امام خمینی(ره) نیز انقلاب را بر پایه این آرمان‌ها پایه‌ریزی کرد.

 رئیس شورای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: دشمنان تلاش می‌کنند تا پرونده درخشان انقلاب اسلامی را مخدوش نشان دهند در حالی که طبق آمار و ارقام مشاهده می‌کنیم پس از انقلاب اسلامی رشد عظیم و چشم‌گیری در تمام عرصه‌های خدمت‌رسانی داشته‌ایم.

 نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: یکی از رسالت‌های امروز ما بیان حقایق پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است. باید به خوبی به جامعه منتقل کنیم که پرونده انقلاب در خدمت به مردم درخشان است و این وقایع را باید عمیق‌تر تبیین کنیم.  

امام جمعه قزوین با تأکید بر اینکه عدالت پروری یکی از آرمان‌های مهم انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: اینکه برخی‌ها دچار انحراف می‌شوند و به مردم و انقلاب خیانت می‌کنند را نباید به پای انقلاب نوشت و باید با تقویت عدالت‌پروری در جامعه در مقابل انحرافات ایستادگی کرد.

 انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha