جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه قزوین

 حوزه / رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین گفت: انقلاب اسلامی تحقق آرمانهای  انبیاء بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، ظهر امروز در دیدار شورای بسیج طلاب حوزه علمیه قزوین که به مناسبت دهه فجر برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی تحقق آرمان‌های انبیاء الهی بود و اتفاق‌هایی که به وقوع پیوست بسیار عظیم بود.

 رئیس شورای حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: اینکه مردم می‌گفتند نهضت ما حسینی است، به این خاطر بود که زیرساخت‌های انقلاب همه بر آرمان‌های حسینی استوار است و کسانی که امروز روی به غرب آورده‌اند درکی از آرمان دینی ندارند.

 امام جمعه قزوین  تصریح کرد: خدای متعال دو قطب را به ما نشان داده است که یک قطب آن انبیاء(ع)، ائمه اطهار(ع) و قرآن است و قطب دیگر آن کفر، شرک و نفاق است و این دو قطب با لبخند زدن و مذاکره کردن فاصله دارند و مشکلاتشان برطرف نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: انقلاب اسلامی نعمت است و ما نیز همواره باید سپاسگزار خدای متعال باشیم و اگر تحقق نمییافت همواره در پستی قرار داشتیم.

 وی ادامه داد: پیش از انقلاب اسلامی سرهنگ ایرانی برای استوار آمریکایی احترام نظامی میگذاشت، اما با این حال افسر آمریکایی اعتنایی نمی‌ کرد و با این کار نیروهای نظامی کشور ما را تحقیر می‌کردند.

 امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: امروز رفتار نظامیان صهیونیستی و آمریکایی با یک تصمیم رهبری تغییر پیدا می‌کند و این بخاطر اقتدار کشور پس از انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha