جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه قزوین

 حوزه / رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین گفت: چشم‌انداز آینده برای حامیان حق روشن است و خدای متعال وعده داده آینده جهان به دست شایستگان اداره خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، امروز در گردهمایی ائمه جمعه استان قزوین که در دفتر امام جمعه شهر الوند برگزار شد، با تبریک ایام‌الله دهه فجر گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی بسیار عظیم بوده و در عرصه‌های زیادی به پیشرفت دست یافته‌ایم.

 رئیس شورای حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: امام حسن عسکری(ع) فرموده‌اند هیچ آدم عزتمندی حق را رها نکرد، مگر آنکه به ذلت کشیده شد و هیچ آدم ذلیلی به حق نچسبید، مگر آنکه به عزت رسید. امام خمینی(ره) حق را دنبال کرد و به عزت رسید و امثال شاه و بنی‌صدر در مقابل حق ایستادند و به ذلت کشیده شدند.

 امام جمعه قزوین تصریح کرد: چشم‌انداز آینده برای حامیان حق روشن است و خدای متعال وعده داده آینده جهان به دست شایستگان اداره خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: اگر برخی‌ درک درستی از خدمت به مردم و رسالت‌های خود ندارند، ان‌شاءالله پایان کارشان فرا می‌رسد و نباید این بخش اندک را به کل جامعه‌ خدمت‌رسانی که با دلسوزی پای کار هستند، بسط دهیم.

وی ادامه داد:  قاطبه ملت ما پیرو دین و حقیقت‌های الهی هستند و با تکیه بر وعده‌های الهی با جدیت پای کار هستند و از آرمان‌های انقلاب اسلامی با تمام توان حمایت می‌کنند تا کشور و انقلاب به جایگاه حقیقی خود برسد.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha