جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ مصاحبه با حجت الاسلام والمسلمین ملکدار مدیرعامل شهرک مهدیه

حوزه/ شهرک مهدیه مؤسسه آموزشی، پژوهشی و مسکونی است، پیوست فرهنگی نیز در کنار پیوست علمی و آموزشی مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمود ملکدار امروز در اجلاسیه مدیران استانی حوزه‌های علمیه و معاونان با مدیران ستادی که به صورت مجازی در سالن آیت الله حائری مرکز مدیریت حوزه های علمیه در قم برگزار شد، گفت: شهرک مهدیه داری ظرفیت خوبی برای راه اندازی مرکز علمی، مجتمع های علمی و مسکونی است و لازم است از این ظرفیت برای رشد علمی، آموزش و پژوهش بکار گرفته شود.

مدیر شهرک مهدیه افزود: این شهرک مؤسسه آموزشی و پژوهشی و مسکونی است، ولی تنها به بعد مسکونی آن توجه شده است، ولی نگاه این است به همه مسائل توجه شود. پیوست فرهنگی نیز در کنار پیوست علمی و آموزشی است که مورد توجه قرار گرفته است.

وی بیان داشت: در اقدامی دیگر برای شهرک مهدیه سند چشم اندازی طراحی و قرار است برنامه 5 ساله شهرک مهدیه هم طراحی شود.

حجت الاسلام والمسلمین ملکدار از آمادگی این شهرک برای در اختیار قراردادن زمین به مدیران استانی و ائمه جماعت برای ساخت منزل برای طلاب شهر خود خبر داد و گفت: این اتفاق خوبی است که درحوزه و در این شهرک افتاده است و مدیران استانی می توانند از این موقعیت برای رفع مشکلات منزل طلاب شهر خود نهایت بهره برداری را بکنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha