جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
علیرضا حاجیان زاده

حوزه/ برنامه ۵ ساله همکاری حوزه و آموزش و پرورش به عنوان سند محوری برای آموزش و پرورش نصب العین و مورد توجه و عمل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حاجیان زاده امروز در اجلاسیه مدیران استانی حوزه های علمیه با معاونان و مدیران ستادی که به صورت مجازی در سالن آیت الله حائری مرکز مدیریت حوزه های علمیه در قم برگزار شد، گفت: برنامه ۵ ساله همکاری حوزه و آموزش و پرورش به عنوان سند محوری برای آموزش و پرورش نصب العین و مورد توجه و عمل است.

دبیر ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش  با بیان این که امسال رویکرد حوزه های علمیه اقدام و عمل است ما هم به عنوان آموزش و پرورش با همین مسیر و رویکرد اقدامات ویژه ای که تبیین شده، عمل می کنیم افزود: از جمله آن برنامه درسی و کتاب های درسی آموزش و پرورش است. شرایطی فراهم شده که حوزه به کمک آموزش بیاید. در این رابطه می توان به بحث نقد کتاب با حضور حوزویان اشاره کرد.

حاجیان زاده، پژوهش های مشترک بین دو نهاد حوزه و آموزش و پرورش در حوزه تعلیم و تربیت، بکارگیری طلاب در قالب سرباز وظیفه عمومی را از دیگر فعالیت ها برشمرد و گفت: توانمندی طلاب در رشته ها، اطلاع رسانی به موقع برای گروه های هدف و رفع مشکل سربازی از دیگر برنامه های است که می تواند زمینه حضور طلاب در مدارس آموزش و پرورش را ارتقا ببخشد.

وی گفت: محور دیگر تعامل توجه به طرح امین با حضور طلاب است. امسال به دلیل ویروس کرونا این طلاب در فضای شاد با دانش آموزان در ارتباط بودند.

دبیر ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش، پاسخ گویی به سوالات و شبهات از طریق  برنامه شاد به وسیله مبلغین را ضروری دانست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha