جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ اجلاسیه مدیران استانی حوزه های علمیه

حوزه/مدیران استانی استفاده از ظرفیت صدا وسیما برای امر تبلیغ و انتشار اخبار حوزه تأکید کرده و در شرایط کنونی آن را ضروری دانستند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام رضا خدری در اجلاسیه مدیران استانی حوزه های علمیه و معاونان با مدیران ستادی که به صورت مجازی در سالن آیت الله حائری در ساختمان مرکز مدیریت حوزه های علمیه در قم برگزار شد،  بر برگزاری اجلاسیه منطقه برای مطرح کردن پیشنهاد و مشکلات با حضور مدیران استانی تأکید کرد و گفت: این امر بهتر می تواند مشکلات را رفع کند.

مدیر حوزه علمیه بوشهر استفاده از ظرفیت صدا وسیما برای امر تبلیغ، حمایت های لازم در امر تبلیغ، حمایت از مبلغین طرح امین برای جذب جوانان به حوزه، مورد توجه قرار داد و افزود: برخی قوانین در طرح هجرت برای حضور مبلغین در این طرح مشکلاتی ایجاد کرده است.  

حجت الاسلام خدری با بیان این که مدارس معارف و امین ظرفیت خوبی برای جذب جوانان به حوزه می باشند، گفت: متأسفانه از این ظرفیت به خوبی بهره برداری نشده است.

برای رفع مشکلات جوانان به حوزه فکری شود

حجت الاسلام نوروزی، مدیر حوزه علمیه اردبیل نیز در این اجلاسیه، کمبود بودجه را از مهمترین مشکلات این روزهای حوزه مدیریت استانی خود دانست.

وی با بیان این که این روزها برای راه اندازی رشته های تخصصی با کمبود دانش پژوه مواجه هستیم، بیان داشت: اگر چه در بعضی موارد جوانان خوبی به حوزه جذب می شوند، ولی این روند نمی تواند در امر جذب این طلاب به مراکز تخصصی چندان مورد توجه قرار گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha