سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
مناظره انتخابات 1400

حوزه/ حجت الاسلام حسینی نوری، یکی از وظایف فعالان دینی و فرهنگی را تبیین معیارهای انتخاب اصلح در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: در این راستا ضروری است شاخصه ها و معیارهای انتخاب اصلح از منظر قرآن و روایات برای مردم تبیین و تشریح شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام حسینی نوری، امام جمعه دورود، امروز در نشست ماهانه با روحانیون، با اشاره به اینکه روحانیت پرچمداران دین، انقلاب و ولایت هستند، اظهارداشت: روحانیت باید با تبلیغ برای تشویق مردم برای حضور حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ تلاش کنند تا انتخاباتی پرشور و باشکوه در ایران اسلامی برگزار شود.

وی با بیان اینکه روحانیت باید منشور بیانات رهبر معظم انقلاب پیرامون شرکت در انتخابات را سرلوحه رسالت تبلیغی خود قرار دهند افزود: روحانیون باید بیانات معظم له را برای مردم تبیین و تشریح کنند.

امام جمعه دورود، یکی دیگر از وظایف فعالان دینی و فرهنگی را تبیین معیارهای انتخاب اصلح در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: در این راستا ضروری است شاخصه ها و معیارهای انتخاب اصلح از منظر قرآن و روایات برای مردم تبیین و تشریح شود.

حجت الاسلام حسینی نوری، در پایان با بیان اینکه برای مشارکت و انتخاب مطلوب باید برنامه ریزی های تبلیغی و نشست های ویژه برای آحاد مردم برگزار شود، گفت: مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی با حضور حماسی در انتخابات ۱۴۰۰ توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی نموده و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهند زد.

انتهای پیام./
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha