جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
طلاب

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان گفت: خواهران طلبه، پرچمداران صیانت از ارزش های اسلامی و خانواده در جامعه هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام روح الله مهدوی خواه، مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان، امروز در نشستی با مدیریت، کادر و طلاب مدرسه علمیه خواهران محدثه(س) بروجرد با اشاره به اینکه خواهران طلبه پرچمداران صیانت از ارزش های اسلامی و خانواده هستند، گفت: خواهران طلبه و مبلغه آموزه های قرآنی و راهکارهای صیانت از ارزش های انسانی و اخلاقی در خانواده را تبیین و تشریح می کنند.

وی با اشاره به اینکه خواهران مبلغه نقش مهمی در ارتقای بصیرت افزایی بانوان جامعه در مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب دارند، خاطر نشان کرد: خواهران مبلغ با برشمردن آثار و برکات عفاف و حجاب در جامعه ،استحکام بنیان خانواده و امر به معروف و نهی از منکر رسالت تبلیغی خود را در ارتقا بصیرت افزایی انجام می دهند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان با بیان اینکه خواهران طلبه باید با همت جهادی و انقلابی در راستای تبیین و تشریح مسائل اخلاقی و قرآنی در جامعه کوشا باشند، گفت: مبلغان باید از هر فرصتی برای تبلیغ آموزه های اسلامی و ارزشی در جامعه بهره بگیرند و با اخلاص و سعه صدر به انجام رسالت و وظیفه تبلیغی خود بپردازند.

در ادامه، معاونان حوزه علمیه خواهران لرستان و مدرسه علمیه محدثه(س) بروجرد، برای ارتقای برنامه های تهذیبی، علمی و پژوهشی در این مدرسه به بحث و تبادل نظر پرداختند. 

همچنین در این دیدار، از مریم زیار، معاون پژوهش مدرسه علمیه محدثه(س) بروجرد برای انجام فعالیت های پژوهشی تجلیل شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha