شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
فیروزه

حوزه/ دبیر جشنواره جایزه فیروزه در استان قم گفت: به دلیل استقبال هنرمندان، مدت زمان ارسال آثار به این جشنواره تا پنجم بهمن ماه تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سیدرسول موسوی‌نژادیان در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری جشنواره کالاها و محصولات فرهنگی فیروزه ابراز داشت: این جشنواره با هفتمین جشنواره جایزه فیروزه با موضوعات هدایای فرهنگی (خرمهره، چرم‌دوزی، منبت‌کاری)، محصولات فرهنگی تفریحی (اسباب‌بازی)، عروسک و نوشت‌افزار در قم برگزار می‌شود.

وی همچنین با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره جایزه فیروزه افزود: ترویج، تولید و مصرف کالاها و محصولات فرهنگی ایرانی اسلامی با نگاه ویژه به محصولات فرهنگی اقوام ایرانی و تشویق تولیدکنندگان به تولید کالاهای فرهنگی با اولویت‌ها و نیازهای کشور از جمله اهداف این رویداد محسوب می‌شود.

دبیر جشنواره جایزه فیروزه در استان قم گفت: از جمله اهداف برگزاری این جشنواره ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری در حوزه صنایع خلاق، زمینه‌سازی به‌منظور هم‌افزایی شرکت‌کنندگان صنایع خلاق، رونق بازار مصرف کالاهای فرهنگی داخل کشور است.

وی با اشاره به تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره بیان داشت: آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره ۱۵ دی ماه بود که به دلیل استقبال هنرمندان زمان آن تا پنجم بهمن ماه سال جاری تمدید شد.

موسوی نژادیان همچنین با اشاره به این که زمان داوری آثار دهم بهمن است، افزود ۱۴ بهمن ماه نیز مراسم اختتامیه برگزار برگزیدگان معرفی می‌شوند. همچنین نمایشگاه آثار نیز از ۲۴ بهمن ماه آغاز و تا ۳۰ بهمن ماه ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha