جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سید محمدرضا طباطبایی نسب

حوزه/ حجت الاسلام طباطبایی نسب گفت: بیش از ۲۱۰ هزار شهید تقدیم شده است و اکنون در جمهوری اسلامی حدود سه هزار پست و مقام وجود دارد و این آمار نشان می‌دهد که برای هر پست و مقام ۷۳ شهید تقدیم شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سنندج، آیین بزرگداشت شهید شاخص راهیان نور سال ۱۴۰۱ سردار جهادگر شهید حاج عباس پورش همدانی، فرمانده پشتیبانی و مهندسی رزمی جنگ جهاد سازندگی استان همدان و افتتاح اردوهای مناطق عملیاتی شمالغرب قرارگاه راهیان نور جهاد، همزمان با سالروز شهادت این شهیدعزیز، در کرستان برگزار شد.

این مراسم با حضور جمعی از مقامات لشکری و کشوری، مشاور نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، مسئولان حوزه‌های نمایندگی ولی فقیه در جهادکشاورزی استانهای کردستان‌ و همدان، خانواده‌ معظم شهدا و ایثارگران، و اقشار مختلف مردم در یادمان شهدای بوالحسن بانه برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید محمدرضا طباطبایی نسب، مشاور نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در سخنانی با اشاره به حضور مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی گفت: حضور مردم در صحنه‌های مختلف تقویت کننده ارکان انقلاب اسلامی و سبب زنده نگاه داشتن آرمان های امام راحل است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: شیعه و سنی در دفاع از اسلام و تقدیم شهدا هیچ فرقی با هم نمی‌کنند و همه با هم در عرصه رشادت مشترک هستیم. در دوران دفاع مقدس، هم شهید سنی داشتیم هم شیعه؛ بنابراین همگی به فرمان امام خمینی(ره) به جبهه‌های حق علیه باطل رفتند و شهید هم دادند.

حجت‌الاسلام طباطبایی نسب، حراست از خون شهدا را از وظایف مسئولان برشمرد و افزود: بیش از ۲۱۰ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی شده است و اکنون در جمهوری اسلامی حدود سه هزار پست و مقام وجود دارد و این آمار نشان می‌دهد که برای هر پست و مقام ۷۳ شهید تقدیم شده است.

مشاور نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی گفت: مسئولان باید بخاطر این مجاهدت مخلصانه مردم و حضور پر رنگ این مردم در عرصه‌های مختلف در دفاع از نظام نباید برای خدمت به این مردم کوتاهی کنند، کوتاهی در خدمت به مردم خیانت به آرمان‌های شهدا است.

گفتنی است، در پایان این مراسم از خانواده سردار جهادگر شهید حاج عباس پورش همدانی تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha