جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ همایش فرهنگی تبلیغی مبلغان پردیسان

حوزه/ همایش بزرگ فرهنگی و تبلیغی مبلغان پردیسان، با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ملکی قائم مقام مدیر حوزه های علمیه و ائمه جماعات پردیسان در تالار همایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پردیسان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، همایش بزرگ فرهنگی و تبلیغی مبلغان پردیسان، با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ملکی قائم مقام مدیر حوزه های علمیه و حجت الاسلام حامدی امام جمعه پردیسان با حضور طلاب برادر و خواهر طرح امین، بینات، نسیم رحمت و ائمه جماعات پردیسان در تالار همایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پردیسان برگزار شد.

امام جمعه پردیسان در این مراسم با اشاره به ویژگی های مبلغان در قرآن کریم گفت: حضور و همراهی با جامعه، بشارت دهنده همراه با انذار، دعوت به خدا و منیر و منور بودن از ویژگی های مبلغان می باشد.

وی با تأکید بر اینکه در پردیسان و شهرک مهدیه ۲۳ هزار طلبه داریم، ابراز کرد: در این منطقه ظرفیت برای تبلیغ و فعالیت های فرهنگی و دینی کاملاً آماده است.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی نیز در ادامه با اشاره به اینکه وضعیت فرهنگی حاشیه شهر قم قابل قبول نیست، تصریح کرد: دشمن شبکه ای و ساختاری حرکت کرده و برای نسل جوان ما برنامه ریزی کرده است لذا ما نیز باید به صورت شبکه ای و با برنامه و محتوای لازم فعالیت تبلیغی انجام دهیم.

قائم مقام مدیر حوزه های علمیه با بیان مؤلفه های یک مبلغ اظهار کرد: نگاه زاهدانه واقعی به دنیا، اخلاص، تقوا و کارجهادی از ویژگی های یک مبلّغ موفق در عرصه فعالیت دینی و فرهنگی است که اگر این مولفه ها با علم همراه شود بهترین نتایج را برای جامعه به ارمغان خواهد آورد.

در پایان این مراسم مدیر کل تبلیغات استان قم و مدیر کل آموزش و پرورش نکاتی را راجع به دغدغه مبلغان خطاب به حجت الاسلام والمسلمین ملکی بیان کردند.

رحیمی مدیر کل آموزش و پرورش استان قم خطاب به مبلغان طرح امین خاطرنشان کرد: تغییر فرهنگ و دیدگاه ها خصوصاً در راستای فعالیت های دینی و فرهنگی زمان بر و گاهاً شاید با مخالفت هایی همراه باشد لذا مبلغین استقامت و صبوری به خرج دهند.

وی ادامه داد: حضور بنده و همکارانم در این جلسه به معنای استقبال و همراهی با مبلغان حوزه علمیه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha