جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
یادواره شهدای دلبران

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: نباید اجازه دهیم که مشغولیات زندگی باعث شود که یاد و نام شهدا را به دست فراموشی بسپاریم زیرا این عزیزان با عمل والای خود برای همه ما الگویی بزرگ هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی شامگاه چهارشنبه، در محفل شهدای شهر دلبران از توابع شهرستان قروه، اظهار داشت: شهدا را باید انسان‌های مخلص، پاک و دلیر دانست که برای انسانیت و معنویت جان خود را فدای انقلاب و نظام کردند، که امروز برای داشتن یک زندگی خوب باید سیره شهیدان را الگوی خود قرار دهیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: این مملکت امام زمان(عج) است و هیچ قدرتی نمی‌تواند به آن آسیبی برساند و تلاش دشمنان در این راستا هرگز به نتیجه نخواهد رسید.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: نباید اجازه دهیم که مشغولیات زندگی باعث شود که یاد و نام شهدا را به دست فراموشی بسپاریم، زیرا این عزیزان با عمل والای خود برای همه ما الگویی بزرگ هستند.

وی خاطرنشان کرد: شهیدان کسانی بودند که از سوی خداوند انتخاب شده بودند که در راه اسلام و جهاد جان خود را تقدیم کنند و این سعادت نصیب هر کسی نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: شهیدان هم در بُعد فردی و هم اجتماعی برای ما نماد راستگویی هستند، لذا امروز باید با تأسی از این عزیزان به زندگی خود معنویت ببخشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha