شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اداره كل سازمان تبليغات اسلامي

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: در طول انقلاب اسلامی، بسیج همواره منشا خدمات و برکات برای ملت بوده و امروز نیز در صحنه‌های مختلف، بدون چشمداشت به دنبال سربلندی و عزت ملت و کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مازندران، حجت الاسلام محمدمهدی شریف‌تبار مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در جلسه شورای برنامه ریزی این اداره، با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: این نهاد یکی از برکات موثر انقلاب اسلامی است و در طول این انقلاب، بسیج همواره منشا خدمات و برکات برای ملت بوده و امروز نیز در صحنه‌های مختلف، بدون چشمداشت به دنبال سربلندی و عزت ملت و کشور است.

وی ادامه داد: بسیج در کلام حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب، شجره طیبه و سرمایه اجتماعی بزرگ انقلاب اسلامی است، به فرموده معمار کبیر انقلاب، بسیج، فتح الفتوح و متشکل از همه اقشار جامعه، به دنبال تحقق تمدن نوین اسلام ناب در سراسر جهان است.

حجت الاسلام شریف‌تبار با بیان اینکه منشا تفکر بسیج، در فرهنگ عاشورا و اسلام ناب محمدی است، یادآور شد: امروز عرصه‌های مختلفی از سوی امام امت و رهبر جامعه اسلامی مشخص شده که مهمترین آن، فعالیت در عرصه‌های تبیینی است و بسیجیان مجاهد و جهادگر با این عرصه نیز آشنایی کامل دارند و در قول و عمل نشان دادند که مرد میدان این عرصه هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، با اشاره به خطبه ۱۸۲ و ۱۲۱ امیرالمومنین(ع)، در نهج‌البلاغه در باب جهاد و مجاهدت، خاطرنشان کرد: استقامت، هوشیاری، بصیرت و اطلاعات از امام جامعه، انسان را از تردید و بن بست‌ها نجات می‌دهد و در جنگ ترکیبی و شناختی، استفاده از همه لوازم و امکانات در جهت اقناع افکار ضروری است.

وی با بیان تسلیت محضر خانواده شهدای امنیت، بیان کرد: امروز مکر و حیله‌های متعدد دشمنان را باید افشا کرد و لازم است که به مماشات با عوامل تجزیه و آشوب طلب پایان داد.

وی تصریح کرد: مجموعه‌های مختلف انقلابی و دلسوزان، بسیجیان و نیروهای انتظامی و نظامی، صبوری کردند و در این مسیر شهدای مظلوم امنیت با رشادت و مجاهدت از آسایش و امنیت کشور و ملت دفاع کرده و بی‌شک به فرموده امام امت، بزودی بساط این شرارت‌ها جمع خواهد شد.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha