شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام عبادی زاده/ هرمزگان

حوزه / امام جمعه بندر عباس با تذکر به دولت، گفت: تورم و افزایش قیمت‌های افسار گسیخته را کنترل کنید و با برنامه‌ریزی مناسب و شأن مردمی، به فکر معیشت و سفره مردم باشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان امروز در نماز جمعه شهرستان بندرعباس که در مسجد جامع برگزار شد، ضمن سفارش به تقوای الهی، اظهار داشت: در هفته پیش رو سالروز ولادت با سعادت امام محمد تقی (ع) را داریم که یکی از فرازهای معرفتی که در روایت‌ها از آن امام همام نقل شده، وفای به عهد است.

وی افزود: وفای به عهد دارای دو بخش است که نخست عهد و پیمانی است که انسان با خدا و عهدی که با بندگان خدا می‌بندد و عمل به وفای عهد است که انسان را به جایگاه بزرگی در زندگی می‌رساند.

خطیب جمعه شهرستان بندر عباس یادآور شد: ایام نورانی دهه فجر امسال با سال‌های گذشته تفاوت دارد و مردم در طول این ۴۳ سال از انقلاب خوب درخشیدند، ولی لازم است دستگاه‌های اجرایی و دولتی با جان و دل از خود عملکرد بهتری به نمایش بگذارند.

وی اظهار کرد: دشمنان انقلاب بدانند این انقلاب به راحتی به دست نیامده و خون هزاران شهید و سختی‌های ملت رنج دیده و هزینه پای این انقلاب داده شده است و با دو حرکت احساسی این انقلاب برچیده نخواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: دشمن می‌خواهد با تبلیغات رسانه‌ای همه چیز را بهم بریزد و ۴۳سال عزت و افتخار این ملت با وجود تحریم‌های اقتصادی ظالمانه را از بین ببرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده در بخش دیگر با اشاره به تحریم ستاد امر به معروف و نهی از منکر، خاطرنشان کرد: ستاد امر به معروف نهادی فرهنگی و دینی است که قیام سیدالشهدا(ع) نیز برگرفته از آن است و جنگ با آن مبارزه و جنگ با خدا است.

وی افزود: ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیز باید با برنامه ریزی صحیح و از روی مهر و محبت و از سر دلسوزی کارهای اثر بخشی را در جامعه از خود به یادگار بگذارد.

امام جمعه شهرستان بندر عباس اضافه کرد: دشمن، اسلام هراسی را در دستور کار خود قرار داده و می‌خواهد میل به اسلام را در جوامع مختلف کم کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده تصریح کرد: هراس دشمن از نفوذ و گسترش اسلام سبب قرآن سوزی و جنگ با مقدسات و ارزش‌های اسلامی شده است.

وی توهین به مقدسات و مرجعیت توسط نشریه فرانسوی از جمله این اسلام هراسی دانست و گفت: اسلاف شما نتوانستند با این حرکت‌ها جلوی نفوذ اسلام را بگیرند، شما نیز موفق نخواهید شد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با تذکر به دولت تأکید کرد: تورم و افزایش قیمت‌های افسار گسیخته را کنترل کنید و با برنامه‌ریزی مناسب و شأن مردمی، به فکر معیشت و سفره مردم باشید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha