شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
photo_2023-02-08_09-41-21.jpg

معاون پژوهش مدرسه علمیه الزهرا(س) خلخال از برگزاری نشست تخصصی «کتابخوان پژوهشی» برای طلاب این واحد علمی - تربیتی خبر داد.

رقیه یوسفی معاون پژوهش مدرسه علمیه الزهرا(س) خلخال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل اظهار کرد: نشست‌های تخصصی کتابخوان یکی از مهم‌ترین و بهترین شیوه‌های ترغیب و تشویق طلاب به امر مطالعه است که در بهمن ماه سال ۱۴۰۱ اولین جلسه آن با مشارکت اعضای کانون پژوهشی مدرسه علمیه الزهرا(س) خلخال در کتابخانه این واحد حوزوی برگزار شد.

وی بیان کرد: در عصر کنونی نمی‌توان ذهن مردم جامعه را حصارکشی کرده و مانع از ورود شبهه به فکر آنها شویم. پس بایستی برای پاسخ به این شبهه‌ها چاره‌جویی کنیم. بهترین و مهم‌ترین ملاک در زمینه پاسخگویی به شبهه، داشتن تحلیل درست و مناسب و به‌موقع می‌باشد و این مهم جز با مطالعه مستمر و منظم میسر نخواهد شد.

استاد حوزه علمیه خواهران اردبیل تصریح کرد: با توجه به نیاز مبرم طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) به آشنایی با شیوه مطالعه مستدام و منظم، نشست تخصصی «کتابخوان پژوهشی» در قالب سلسله نشست‌های تخصصی با حضور معاون پژوهش این واحد علمی - تربیتی برگزار خواهد شد که نخستین جلسه آن در این مجموعه علمی تشکیل یافت.

معاون پژوهش مدرسه علمیه الزهرا(س) خلخال ادامه داد: در نشست تخصصی «کتابخوان پژوهشی» تعداد هشت نفر از طلاب به صورت مداوم و هفته‌ای یک جلسه، به مطالعه و خلاصه‌نویسی و مباحثه با همراهی معاون پژوهش مجموعه با محوریت کتاب "تاریخ تحولات سیاسی ایران" نوشته موسی نجفی و موسی فقیه‌حقانی می پردازند.

برگزاری نشست «کتابخوان پژوهشی» ویژه خواهران طلبه خلخال

برگزاری نشست «کتابخوان پژوهشی» ویژه خواهران طلبه خلخال

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha