چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
رضائی

حوزه/ معاون علمی حوزه خراسان به ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته ذیل این معاونت اشاره کرد و گفت: تاکنون ۱۳۸ گروه علمی فعال، به همراه ۳۴۷ استاد و مشاور فعالیت داشته و ۸۰۱ پایان نامه و رساله دفاع شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، اولین نشست هم اندیشی اساتید گروه‌های مدارج علمی حوزه علمیه خراسان شب گذشته به همت معاونت علمی این حوزه در مدرسه علمیه عالی نواب برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی رضایی، معاون علمی حوزه علمیه خراسان در این نشست به ارائه گزارشی از مجموعه فعالیت های صورت گرفته ذیل این معاونت اشاره و ابراز کرد: ۱۳۸ گروه علمی فعال در این معاونت وجود دارد که در قالب این گروه ها، ۳۴۷ استاد و مشاور فعالیت داشته و ۸۰۱ پایان نامه و رساله از سال ۸۴ تاکنون دفاع شده است.

وی از اساتید گروه‌های مدارج علمی حوزه علمیه خراسان خواست که در موضوعات مختلف مورد نیاز حضور جدی داشته باشند و با اشاره به روند برگزاری چهارمین دوره رقابت‌های علمی نخبگانی حوزه علمیه خراسان، از عموم اساتید این حوزه خواست تا در این عرصه به همراه طلاب در مجموعه رقابت ها شرکت کنند.

معاون علمی حوزه علمیه خراسان با بیان این که بنیاد علم ایران از پژوهش‌های مختلف کارآمد و مؤثر حمایت می‌ کند، خاطرنشان کرد: طلاب و اساتید ممتاز و نخبه می‌توانند طرح‌های خود را به بنیاد نخبگان ارائه دهند.

معاون علمی حوزه علمیه خراسان در ادامه تبلیغ در راستای موضوعات روز جامعه و مورد نیاز مخاطب را مهم عنوان کرد و از اساتید این حوزه خواست تا در این زمینه و طرح تبلیغ موضوعات مبتلابه جامعه اهتمام ویژه ای داشته باشند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha