یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
زائرسرای کوثر

حوزه/ مسئول واحد خدمات زائران حرم مطهر بانوی کرامت گفت: هر شب بیش از دو هزار و ۵۰۰ نفر در شبستان امام خمینی(ره) و زائرسرای کوثر اسکان داده می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، غلامرضا قربان رعیت، در گفت‌وگویی گزارشی از خدمات حرم مطهر در ماه مبارک رمضان ارائه و اظهار کرد: تیمی به نمایندگی از اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم به‌منظور تسهیل اسکان زائران نوروزی فعالیت خود را از ۲۸ اسفندماه در حرم مطهر آغاز کرده است و تا پایان تعطیلات در حرم مستقر خواهد بود.

وی گزارشی از استقرار تیم فرهنگیان و ارائه خدمات اسکان زائران نوروزی و معرفی خانواده‌ها برای اسکان در مدارس آموزش‌وپرورش ارائه کرد و گفت: این گروه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب در صحن جوادالائمه علیه‌السلام و مقبره ۳۵ صحن امام رضا علیه‌السلام مستقر و با شماره تماس‌های داخلی ۳۷۱۷۵۸۲۲ و ۳۷۱۷۵۴۲۶ پاسخگوی زائران محترم هستند.

مسئول واحد خدمات زائران حرم مطهر بانوی کرامت به استقرار اکیپ اورژانس اجتماعی در رینگ یک حرم مطهر اشاره کرد و افزود: این اورژانس با تعاملات انجام شده با استانداری و مسئولان بهزیستی از ۲ فروردین‌ماه تا پایان تعطیلات نوروزی در ساعت‌های خاص به‌صورت پاره‌وقت در صحن جوادالائمه علیه‌السلام مستقر است.

قربان رعیت در بخش پایانی سخنان خود گزارشی از استقرار شبانه زائران در حرم مطهر ارائه و تصریح کرد: هر شب بیش از ۲۵۰۰ نفر در شبستان امام خمینی(ره) و زائرسرای کوثر حرم اسکان داده می‌شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha