جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
مسابقه خانوادگی قرآنی

حوزه/مدیر بخش نوآوری‌های قرآنی گفت: مسابقه قرآنی خانوادگی ستاره‌ها هر شب در ۱۶ نوبت به صورت خانوادگی برگزار می‌شود. خانواده‌ها باید به ۱۰ سوال قرآنی چهار گزینه‌ای پاسخ دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، یاسر ساجدی، مدیر بخش نوآوری‌های قرآنی درباره مسابقه قرآنی خانوادگی ستاره‌ها که در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شود به خبرنگاران گفت: مسابقه قرآنی خانوادگی ستاره‌ها هر شب در ۱۶ نوبت برگزار می‌شود. در هر دور نفر اول مسابقه ۱۰۰ هزار تومان، نفر دوم ۷۰ هزار تومان و نفر سوم ۵۰ هزار تومان جایزه به صورت نقدی دریافت می‌کند.

ساجدی ادامه داد: در جدول نفرات برتر مشخص می‌شود که در هر دور مسابقه امتیاز افراد چقدر است و در چه زمانی مسابقه را به اتمام رساندند. در هر دور هشت ظرفیت برای شرکت در مسابقه وجود دارد. هر خانواده پشت یک کیوسک لمسی قرار می‌گیرد. آن‌ها باید به ۱۰ سوال قرآنی چهار گزینه‌ای پاسخ دهند. در پایان به خانواده‌ای که بیشترین امتیاز را دریافت کند، بدون قرعه‌کشی جایزه نقدی اهدا می‌شود. هر خانواده هم یک گروه محسوب می‌شوند.

مدیر بخش نوآوری‌های قرآنی با بیان اینکه سوالات مسابقه در هر نوبت متفاوت می‌شود، گفت: یعنی وقتی سوالات گروه اول به اتمام رسید و گروه دوم آماده شرکت در مسابقه شد، سوالاتشان متفاوت است. مسابقه مجری دارد، که برنامه را اعلام و با شرکت‌کنندگان گفت‌وگو می‌کند. سوالات مسابقه ساده و با محوریت آیه‌های قرآنی است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا خانواده‌ها می‌توانند در هر زمان برای شرکت در مسابقه اقدام کنند؟ توضیح داد: هر زمان که به غرفه مسابقه قرآنی خانوادگی ستاره‌ها مراجعه کنند، ثبت‌نامشان انجام می‌شود و می‌توانند در مسابقه شرکت کنند. اگر لحظه مراجعه‌شان ازدحام جمعیت بود، زمان نوبت‌دهی برای مراجعه‌شان داده می‌شود.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha