دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 340258
۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۵
حبیب مقدم آذر غربی

مسئول امور واحدهای آموزشی حوزه علمیه آذربایجان غربی با اشاره به این که روحانیت خط شکن نبرد فرهنگی است، وظیفه بسیج طلاب و روحانیون را تربیت، هدایتگری و بصیرت افزایی در میان آحاد مردم دانست.

حجت الاسلام حبیب مقدم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با اشاره به نقش شهدای طلاب بسیجی و پیشگامی قشر روحانیت در عرصه های سرنوشت ساز ایران اسلامی، اظهارداشت: بسیج با ابتکار امام خمینی(ره) به منظور صیانت از دستاوردهای انقلاب، به صورت تشکل مردمی در ایران اسلامی شکل گرفت.

وی با اشاره به برکات بسیج طلاب در عرصه های سازندگی، دینی و فرهنگی، تصریح کرد: دفاع و ایستادگی در برابر دشمن تنها به مقابله نظامی محدود نمی شود، بلکه با مجاهدت در عرصه های اجتماعی، عمران و آبادانی و پاسداری از فرهنگ و ارزش های دینی ادامه می یابد.

مسئول امور واحدهای آموزشی حوزه علمیه آذربایجان غربی، انسجام و وحدت ملت ایران را نمونه بارز ید واحده عنوان کرد و افزود: طلاب و روحانیون پیش قراول مبارزه با دشمنان بوده که آمار شهدای طلبه نشانگر این امر مهم است.

حجت الاسلام مقدم با اشاره به این که مبارزات و مجاهدت های علما و روحانیون علیه توطئه های مستکبران، قبل از انقلاب و بعد از آن ادامه دار بوده است، تاکید کرد: روحانیت، امروز هم با روشنگری ها و بصیرت افزایی در میان مردم به وظیفه خطیر خویش عمل می کنند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha