سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
بیگی مدهامتان ارومیه

حوزه/ مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد آذربایجان غربی، از پایان نهمین دوره جشنواره قرآنی "مدهامتان" با برگزاری رشته تفسیر، در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه خبر داد.

حجت‌الاسلام اباذر بیگی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، باتشریح روند اجرایی جشنواره «مدهامتان» در آخرین روز برگزاری، اظهار داشت: نهمین دوره جشنواره مدهامتان در آذربایجان غربی با رقابت 300 نفر از شرکت کنندگان در سه رشته قرائت و ترتیل، مفاهیم و تفسیر، عصر روز گذشته به کار خود پایان داد.

وی افزود: رشته صوت و لحن با شرکت 100 نفر و آزمون رشته مفاهیم با شرکت 150 نفر از خواهران و برادران، در محل دارالحافظین ارومیه برگزار شد.

وی پایان کار این جشنواره را برگزاری آزمون رشته تفسیر برادران اعلام کرد و افزود: آخرین مرحله رقابتی این جشنواره در حوزه علمیه برادران امام خمینی(ره) با حضور 50 نفر از علاقمندان به این رشته قرآنی برگزار شد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجدآذربایجان غربی ادامه داد: سه نفر از افرادی که در این دوره بتوانند بالاترین امتیاز را در هر یک از رشته‌ها کسب کنند، مورد تشویق قرار گرفته و به مرحله کشوری جشنواره راه می‌یابند.

وی خاطرنشان کرد: مرحله کشوری جشنواره به مدیریت ستاد عالی کانون فرهنگی و هنری مساجد برگزار  و میزبانی استان خوزستان، در اهواز برگزار خواهد شد.

انتهای یپام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha