یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
طوبی کرمانی

رئیس اتحادیه زنان مسلمان از جهانی شدن فعالیت های این اتحادیه خبر داد و گفت: پیگیری ثبت سالروز ولادت حضرت زهرا(س) به عنوان روز جهانی "مادر" در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، طوبی کرمانی، در مراسم پایانی بیست و هشتمین کنفرانس وحدت اسلامی گفت: کمیسیون زنان جهان اسلام در روز پنجشنبه تشکیل جلسه داد که حاصل تلاش دو کمیته از مسوولان اجرایی استان های مرزی و انجمن مجمع عمومی بود.

وی افزود: اساسنامه زنان مسلمان تصویب شده و یک سایت اینترنتی نیز در این زمینه راه اندازی شده است.

دبیرکل اتحادیه زنان مسلمان گفت: در نظر گرفتن بسته های فرهنگی و اجرای برخی از طرح ها درداخل و خارج از جمله فعالیت های این انجمن بود.

نایب رییس کمیته زنان مسلمان خاطرنشان کرد: این کمیسیون به ارایه برنامه های 5ساله فرهنگی و اجرایی خود پرداخت که برنامه اصلی آن به منصه رساندن الگوی زن مسلمان در جهان بود.

وی گفت: تقدیر از برخی از چهره های فعال در امور زنان جهان اسلام از کشورهای لبنان، ایران و تونس و... از جمله برنامه های این کمیسیون بود.

کرمانی افزود: مصوبات کمیسیون شامل تاکید بر قداست و حرمت خانواده، ثبت سالروز ولادت حضرت زهرا(س) به عنوان روز جهانی مادر، تاکید بر گسترش عفاف در جوامع اسلامی، تاکید بر حفظ استمرار اعضا و تکریم از زنان برجسته تقریبی بود.

وی گفت: مقرر شد که مسوولان اجرایی مرتبط با وزارت کشور، که فعالیت تقریبی داشته‌اند مورد تقدیر و تجلیل قرار گیرند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha