یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام یونسی

دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی در مراسم پایانی بیست و هشتمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی در تهران گفت: هیچ مساله ای مهمتر از امنیت و وحدت نیست.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین یونسی، مشاور در مراسم پایانی بیست و هشتمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی در تهران با اشاره به این که هیچ مساله ای مهمتر از امنیت و وحدت نیست، ابراز داشت: زمانی که وحدت ملی و دینی برقرار باشد، امنیت یک جامعه نیز تضمین خواهد شد.

وی اظهارکرد: برخی با صراحت در بین اهل سنت و تشیع اعلام عدم اعتقاد به وحدت می کنند؛ برخی نیز وحدت را یک تاکتیک می دانند. این گونه افراد همین که شرایط سخت باشد، دم از وحدت می زنند و وقتی که شرایط تغییر کند همه چیز را به هم می زنند.

دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی گفت: گروه سوم هم کسانی هستند که وحدت رابه عنوان استراتژی انتخاب کرده اند، به این معنی که برای رسیدن به اهداف عالیه اسلامی همه موظف هستیم که وحدت را در قول و عمل داشته باشیم. حجت الاسلام والمسلمین یونسی تصریح کرد: همه مصلحان جهان اسلام است که وحدت را عامل نجات اسلام و مسلمین می دانند.

وی در پایان افزود: گروه دیگری نیز بیان می کنند که اگر دشمن هم وجود نداشته باشد باید وحدت داشته باشیم؛ زیرا وحدت یک هدف است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha