جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محمد سعید النعمانی

حوزه/ استاد حوزه علمیه نجف اشرف، ایران اسلامی را تنها کشور اسلامی دانست که در مقابل سلطه غرب ایستاده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، محمد سعید النعمانی، امشب در مراسم تجلیل از شخصیت های تقریبی جهان اسلام گفت: نیاز مبرمی به وحدت اسلامی داریم؛ عقل قبل از شرع بر لزوم این مساله تاکید دارد.

وی افزود: پیامبر(ص)، ائمه(ع) و صحابه همیشه بر وحدت تاکید داشته اند؛ بدون وحدت حتی یک خانه را نیز نمی توان حفظ کرد.

این مجاهد عراقی تصریح کرد: این گونه کنفرانس ها به منزله یک شمع نورانی است چرا که ما در یک تونل تاریک به سر می بریم و باید با این گونه محافل این مسیر را روشن کنیم.

نعمانی یادآورشد: علمای کشورهای اسلامی مامور انجام این ماموریت بسیار بزرگ هستند؛ مهم این است که بسیاری از ما دیگران و غیر از خود را نمی شناسیم؛ جای تاسف دارد که در این عصر بسیاری از اهل سنت فکر می کنند که شیعه یک قرآن دیگر دارد و یا برخی شیعیان فکر می کنند که همه اهل تسنن داعشی هستند.

وی افزود: امت ما باید کارآمد باشد و بتواند حرف خود را بزند؛ رخدادهای مهم نباید صرفا در دست یک دسته سیاستگذار باشد؛ امت ما امتی است که در مقابل خلیفه دوم ایستاد و گفت که اگر کار خطایی بکنی در برابر تو می ایستیم؛ چه کسی امروز در برابر حاکمان روز می جنگد و در مقابل آنها قد علم نمی کنند.

این مجاهد عراقی تصریح کرد: تنها ایران و روسیه در این جریان هدف قراردادند؛ زیرا ایران مساله فلسطین را هدف خود قراردارد و رهبری دارد که در مقابل همه مستکبران ایستاده و از کسی نمی ترسد.

النعمانی یادآورشد: بسیاری از ما می دانند که بیماری کشورهای ما بخاطر شیطان بزرگ است؛ امت های ما کجا هستند که بپا خیزند و بگویند که بس کنید این همه خونریزی هایی که در کشورهای ما انجام می دهید.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha