یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
خالد ملا

رئیس جماعت علمای جنوب عراق بر لزوم مبارزه با تفرقه افکنان در کشورهای اسلامی تاکید کرد و گفت: هشدار می دهم که اگر منبرهای کشورهای اسلامی ربوده شود باید منتظرجنگ های طایفگی باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، شیخ خالد الملا، در حاشیه اختتامیه کنفرانس بین المللی وحدت در تهران، گفت: نبرد ما در عراق با یک دشمن بسیار پست است، ولی در این جنگ همه ما به یک کالبد مشترک مبدل شدیم.

رئیس جماعت علمای جنوب عراق با اشاره به این که پیام ملت مقاوم عراق به یک پیام واحد مبدل شد؛ چیزی که رسانه ها آن را مخفی کردند، ادامه داد: رسانه ها به رخدادهای آمرلی، شهری که 80 روز محاصره را تحمل کرد و با مقاومت به آزادی رسید، نکردند.

شیخ خالد الملا یادآورشد: رسانه ها به نبردهای ناصریه ، حومه بلد و ... که خون شیعه وسنی در آن ریخته شد، اشاره کردند؛ آنها همیشه به یک پیام غلط اشاره دارند که همان سقوط موصل در یک ساعت است که این مساله جهالتی بیش نیست.

وی افزود: موصل در یک ساعت سقوط نکرد، بلکه به خاطر یک توطئه چند مرحله ای سقوط کرد؛ یکی از آنها منبرهای داعشیون بود که دو سال در این شهر جریان داشت و مژده ورود داعش را می دادند.

رئیس جماعت علمای جنوب عراق تصریح کرد: آنها اول سنی ها را سربریدند و مساجد و بارگاه ها ویران شد و هر کسی با آنها همصدا نبود، به دار آویخته شد.

شیخ خالد الملا گفت: هشدار می دهم که اگر منبرهای کشورهای اسلامی ربوده شود باید منتظرجنگ های طایفگی باشید.

وی افزود: این گروه نتوانست منبرهای شهرهای دیگر را برباید به همین خاطر این شهرها حفظ شد؛ آنها با شمشیر خود راهی بصره شد وسر از تن علمای بصره جدا کرد و مسئولیت ذبح علمای اهل سنت را به عهده گرفت.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha