دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
999ی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در بوشهر با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی اهداءخون، پیشنهاد داد: یک روز در سال به عنوان روز "اهداء خون طلاب و روحانیون" اختصاص داده شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری، امروز در دیدار مدیركل و کارکنان انتقال خون استان بوشهر گفت: خون یک معجزه‌ی الهی است و یک قطره آن، یک قطره‌ی حیات است.

 وی با بیان این که سازمان انتقال خون مسئولیت بسیار مهمی در سلامت جامعه دارد، افزود: با توجه به حوادث پرخطری که در جهان وجود دارد و آسیب های جدی که انسان ها می بینند، نیاز به خون بیشتر احساس می‌شود، لذا باید فرهنگ اهداء خون، توسعه و گسترش یابد و تکنولوژی گرفتن، نگهداری و پالایش خون، به روز و استاندار شود.

 نماینده ولی فقیه در بوشهر ادامه داد: با فعالیت سازمان انتقال خون در حوزه تکنولوژی و منابع انسانی یک کار فوق العاده فنی و تخصصی است، لذا هم دستگاه ها و ابزار باید در حد استانداردهای بین المللی باشد و هم منابع انسانی کارآمد وجود داشته باشد.

 رئیس شورای حوزه علمیه استان بوشهر اضافه سازمان انتقال خون در عرصه منابع انسانی بسیار موفق بوده، اما در حوزه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری به ویژه در بوشهر دچار مشکلات فراوانی است.

 وی با تأکید بر لزوم فرهنگ سازی  اهداء خون، پیشنهاد داد: با هماهنگی سازمان انتقال خون، یک روز در سال به عنوان روز "اهداء خون طلاب و روحانیون" اختصاص داده شود، چون این کار به گسترش فرهنگ اهدا خون کمک می‌کند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha