دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 348627
۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹
صفایی بوشهری

حوزه/ تمام سعی و کوشش جهان سلطه این است که اندیشه های بانوان جامعه اسلامی دچار تغییر و دگردیسی شود و به آن سمتی رود که هویت دینی و ملی از بین رود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر،نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر، امروز در دیدار جمعی از بانوان نخبه بسیجی و خانواده شهیدای شهرستان بوشهر، اظهارداشت: یکی از طرح‌های جدی جهان استکبار، تهاجم فرهنگی است و یکی از اقسام تهاجم فرهنگی، تهاجم نرم است.

وی افزود:گروه اولی که جهان سلطه در تهاجم فرهنگی نشانه گرفته، بانوان هستند.

حجت الاسلام و المسلمین صفايي بوشهري افزود:  بانوان منشأ تربیت دیگر انسان ها بوده و در روحیه و رویه جامعه هم تأثیرگذار هستند به همین خاطر جهان سلطه، بانوان را در تهاجم فرهنگی در اولویت قرار داده‌اند.

نماینده مقام معظم رهبری در استان بیان داشت: تمام سعی و کوشش جهان سلطه این است که اندیشه های بانوان جامعه اسلامی دارای تغییر و دگردیسی شود و به آن سمتی رود که هویت دینی و ملی از بین رود و دارای اندیشه های غرب گرایانه شوند.

وی در ادامه اظهار داشت: باید در این عرصه به ویژه توسط خود بانوان، دفاع مقدس فرهنگی داشته باشیم که خط اول آن، دفاع از حریم و کرامت بانوان است.

این استاد حوزه، تصریح کرد: آمار طلاق در کشور بسیار بالاست و علت اصلی آن، تهاجم فرهنگی است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه سپاه، بسیج و بانوان انقلابی در عرصه دفاع مقدس فرهنگی نقش مهمی دارند، گفت: اولین آنها، ارتقاء سطح بصیرت خودمان است چون تا انسان، نور نباشد نمی تواند جامعه را هدایت کند لذا باید سطح بصیرت شما عزیزان روز افزون بالا رود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: مرحله دوم، تربیت جامعه، بصیرت افزایی و ایجاد روحیه و رویه دین مداری در بین بانوان است و در این زمینه باید جهادی عمل شود.

حجت الاسلام و المسلمین صفايي بوشهري در ادامه دیگر برنامه ها را هدایت چهره به چهره، طراحی جذاب جامع برای جذب جوانان و هدایت آنها، توجه ویژه به طرح صالحین، حضور مداوم بانوان باحجاب و متدین در صحنه های مورد نیاز نظام، امر به معروف و نهی از منکر مؤثر و زیبا عنوان نموده و تأکید کرد که در این راه باید جهادی عمل شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha