دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در بوشهر با بیان این که پس از گذشت سال ها از دوران دفاع مقدس، هنوز کتاب جامعی درباره شهدای روحانی تهیه نشده است، گفت: تدوین دانشنامه جامع شهدای روحانی از ضرورت هاست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری، در دیدار خانواده‌های شهدای روحانی استان بوشهر، با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س)، ابراز داشت: گاهی انسان به خاطر اخلاص، نجابت، مناعت طبع و ویژگی‌هایی که دارد، مغفول مانده و فراموش می‌شود.

نماینده ولی فقیه در بوشهر با تاکید بر این که باید عظمت خانواده شهدای روحانیت را پاس بداریم و از آنان تجلیل کنیم، تصریح کرد: ما هر آنچه داریم، از شهدا، به‌ویژه شهدای روحانیت است.

وی تصریح کرد: شهدای روحانی شیران روز و زاهدان شب و اهل درس و اخلاق بودند و مایه عزت و سرافرازی ایران اسلامی می باشند و خانواده‌های آنان نیز عزیز و مورد احترام اند.

رئیس شورای حوزه علمیه بوشهر با ابراز رضایت از برگزاری یادواره شهدای روحانی، افزود: بنیاد شهید و ادارات استان باید زمانی را به‌طور خاص، برای رسیدگی به مشکلات و ارتباط با خانواده‌های شهدای روحانی اختصاص دهد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهر تاکید کرد: خانواده‌های شهدای روحانی، هیچ انتظاری به‌جز تکریم و احترام ندارند، مسئولان باید در کنار خانواده‌های شهدا باشند و به امورات آنان رسیدگی کنند.

 نماینده ولی فقیه در بوشهر با بیان اینکه پس از گذشت سال ها از دوران دفاع مقدس، هنوز کتاب جامعی درباره شهدا تهیه نشده است، ابراز داشت: تدوین دانشنامه جامع شهدای روحانی استان بوشهر و پارک موزه آثار شهدا  از ضرورت هاست و دبیرخانه یادواره شهدا نیز باید به‌صورت دائمی به بررسی مسائل و مشکلات خانواده شهدای روحانی بپردازد.

امام‌جمعه بوشهر در پایان خاطرنشان کردند: مدرسه علمیه امام خمینی(ره)، متعلق به فرزندان شهداست و عطر شهیدان هنوز در این مکان علمی و معنوی احساس می‌شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha