دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
12

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در منزل پدر شهید "سید عباس صفوی" از شهدای حزب فدائیان اسلام بوشهر حضور یافت و با خانواده این شهید والا مقام دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری، شامگاه دوشنبه 29 دی، به مناسبت شهادت شهید نواب صفوی در سال 1334، در منزل پدر شهید "سید عباس صفوی" از شهدای حزب فدائیان اسلام بوشهر حضور یافت و با خانواده این شهید والا مقام دیدار و گفتگو کرد.

نماينده ولی فقیه در استان بوشهر در این دیدار که حجت الاسلام و المسلمین تشکری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر نیز وی را همراهی می‌کرد، با ابراز خوشحالی از دیدار با خانواده این شهید بزرگوار، گفت: شهادت موهبتی است که خداوند به خوبان عطا می‌کند و بهترین و آسمانی‌ترین شکل هجرت از دنیا به آخرت است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان این که شهادت یک هدیه الهی است و این هدیه مقدمه‌ای می‌خواهد که ایثار و مجاهدت فرد است، ابراز داشت: شهید، جان خود را در راه خدا فدا می کند و تمامی عنایات و موهبت‌های الهی را برای خود به ارمغان می آرود و این عنایت خداوند است.

برپایه این گزارش، در این دیدار که در فضایی صمیمی برگزار شد، پدر و مادر شهید سید عباس صفوی و همچنین چند تن از نزدیکان و همرزمان این شهید بزرگوار، با بیان خاطراتی از این شهید والامقام، در خصوص سجایای اخلاقی و رشادت‌ها و مبارزات ایشان به صحبت پرداختند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha