پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 348477
۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱
فرزندان طلاب

حوزه/ همایش تجلیل از فرزندان و خانواده های ممتاز طلاب و روحانیون استان آذربایجان شرقی، در سالن همایش های علامه امینی تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز،  حجت الاسلام زهرائی، معاون فرهنگی مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور، در این همایش، تقدیر از ممتازین فرزندان و خانواده های طلاب وروحانیون، گفت:  فرزند شایسته و مومن آرزوی تمام والدین است، اما در اعتقاد پیروان اهل بیت(ع) ، چنانکه قرآن کریم می فرماید «رَبَّنا هَبْ لَنا مِنْ أَزْواجِنا وَ ذُرِّیَّاتِنا قُرَّةَ أَعْیُنٍ وَ اجْعَلْنا لِلْمُتَّقینَ إِماماً/ «پروردگارا، از همسران و فرزندانمان مایه روشنی چشم ما قرار ده، و ما را برای پرهیزگاران پیشوا گردان»، قدمی فراتر می نهیم و از خداوند، پیشوا بودن فرزندانمان را مسئلت می کنیم.

وی با بیان این که معاونت فرهنگی مرکز خدمات حوزه، فعایت خود را از سه سال قبل آغاز کرده، افزود: این مرکز در اولین اقدام به آسیب شناسی خانواده های طلاب پرداخت. اقدام بعدی این مرکز در بحث ازدواج، برگزاری همایش هایی برای طلاب متأهل می باشد.

وی در پایان افزود: از دیگر اقدامات معاونت فرهنگی مرکز خدمات،  برپایی اردوی خانواده های طلاب نخبه، تاسیس کانون نخبگان، اجرای طرح باقر العلوم(ع)، تجلیل از نخبگان حوزوی و فرزندان و خانواده های ممتاز طلاب، برگزاری کلاس های مشاوره ازدواج و خانواده، طرح تشویقی جمعیت و ... می باشد.

برپایه این گزارش، در این همایش به فرزندان و همسران ممتاز طلاب و روحانیون آذربایجان شرقی با اهداء هدایایی، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha