جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
انتظاری

حوزه/ تربیت صحیح فرزند حقی بر عهده والدین است و شیوه تربیتی پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت(ع) بهترین الگوها در این زمینه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین انتظاری، امروز در همایش تجلیل از فرزندان و خانواده های ممتاز طلاب و روحانیون آذربایجان شرقی، در سالن همایش های علامه طباطبایی(ره) تبریز گفت: امروزه فرزندان و خانواده های طلاب از نفرات ممتاز و برتر علمی در مدارس و دانشگاه ها به شمار می روند که مایه مباهات و فخر است.

وی با اشاره به دیدگاه اسلام به تربیت فرزند، ادامه داد: دین اسلام برای تربیت فرزند اهمیت ویژه ای قائل شده و توصیه های بسیاری در این خصوص به والدین نموده که توجه به همه آن ها ضروری است.

مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی افزود: تربیت صحیح فرزند حقی بر عهده والدین است و شیوه تربیتی پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت(ع) بهترین الگوها در این زمینه هستند.

حجت الاسلام والمسلمین انتظاری با اشاره به این که آینده کشور متعلق به جوانان است، ابراز داشت: جوانان باید این کشور را بسازند و در مقابل هجمه های گسترده دشمنان بایستند، بنابراین در تربیت و نگرش به جوانان توجه بیشتری داشته باشیم.

مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی در پایان خاطر نشان کرد: همین جوان ها بودند که انقلاب کردند و در جبهه ها با رشادت و شجاعت در مقابل تجاوز دشمن ایستادند و مایه افتخار و صلابت کشور شدند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha