جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 356136
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲
تجلیل از فرزندان ممتاز روحانیون اهل سنت

حوزه/ همایش تجلیل از فرزندان ممتاز تحصیلی طلاب و روحانیون اهل سنت شهرهای مهاباد، نقده و میاندوآب، از سوی مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور، در مهاباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از ارومیه، سومین همایش تجلیل از همسر و فرزندان ممتاز تحصیلی طلاب و روحانیون اهل سنت شهرهای نقده، مهاباد و میاندوآب، با حضور جمعی از مسئولین استان آذربایجان غربی ، از سوی مرکز خدمات حوزه های علمیه، در شهر مهاباد برگزار شد.

در ابتدای این همایش، حجت الاسلام و المسلمین موسوی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل سنت مهاباد ضمن تقدیر و تشکر از برنامه‌ها و فعالیت‌های مرکز خدمات حوزه، اظهار داشت: برگزاری چنین همایش‌هایی، در بین فرزندان انگیزه فراوان و بی سابقه‌ای ایجاد کرده است.

در ادامه همایش، حجت الاسلام راحلی، مدیر مرکز خدمات استان آذربایجان شرقی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی مرکز خدمات، برگزاری همایش‌های ممتازین را یکی از برنامه‌های فرهنگی این مرکز برشمرد و گفت: مرکز خدمات برنامه‌های فرهنگی، خدماتی و رفاهی بسیاری را در حمایت از طلاب و روحانیون و خانواده‌های ایشان در نظر دارد.

برپایه این گزارش، در پایان این همایش  از حدود 110 نفر از ممتازین تحصیلی شهرهای مذکور با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha