جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت‌الله علوی گرگانی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند : جوانان ما از متفکرترین و باهوش ترین مردم جهان هستند اگر چه ما منکر دانشمندان خارجی نیز نیستیم، ولی هوش جوانان ما در دنیا ثابت شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»  معظم له پیش از ظهر امروز در مراسم رونمایی از آثار قرآنی گفتند: هنرمندان قرآنی ما نشان دادند که خوشبختانه هنر جوانان ایرانی غیر قابل توصیف است و هنر جوانان ما فقط در انرژی هسته ای خلاصه نمی شود.

استاد خارج فقه حوزه علمیه قم  بیان کردند: جوانان ما از متفکرترین و باهوش ترین مردم جهان هستند اگر چه ما منکر دانشمندان خارجی نیز نیستیم، ولی هوش جوانان ما در دنیا ثابت شده است.

ایشان بیان کردند: خلق چنین آثاری نشان دهند ارادت مردم ما و هنرمندان ما به ساحت قدسی قرآن است، زیرا ما هرچه داریم از قرآن داریم و خداوند این موهبت و نعمت بزرگ را برای هدایت همه انسان ها آفریده است.

معظم له  با اشاره به جنایات رزیم آل سعود در یمن، گفتند: متاسفانه این رژیم القابی برای خود برگزیده است که در شان آن القاب رفتار نمی کند؛ آنها خود را خادم حرمین شریفین نامیده اند، ولی بر خلاف آن خون مسلمانان بی گناه را به زمین می ریزند.

ایشان افزودند: آنها به زنان و کودکان و افراد ناتوان نیز رحم نمی کنند؛ روزی است که یک جنگ بین دو  گروه است و خود این مساله تا حدودی طبیعی است، ولی وقتی که آنها با سلاح مردم بی گناه را می کشند دیگر یک کار غیر انسانی و شنیع است.

حضرت آیت الله علوی گرگانی بیان کردند: انتظار ما این است که همانگونه که آنها این القاب را برای خود برگزیده اند در حد این القاب رفتار کنند و دست از ظلم و جنایت علیه این مردم بی گناه بردارند.

ایشان اظهارکردند: امروز همه دنیا اذعان می کند که در حق مردم یمن جنایت می شود و ما امیدواریم روزی این ظلم و جنایت پایان بپذیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha