یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/حضرت آیت الله علوی گرگانی با انتقاد از کسانی که به دنبال اختلاف افکنی درکشور هستند،گفتند: وقتی ملاک ما رهبری باشد و ایشان از مذاکره کنندگان هسته ای پشتیبانی کرده اند، نباید عده ای با سخنان خود بین دولت ورهبری فاصله بیندازند و باعث دلسردی مردم شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، ایشان امروز در دیدار رئیس سازمان جوانان حزب اسلامی کار ایران که در دفتر معظم له برگزار شد به تبیین لزوم تبعیت از مقام معظم رهبری و توجه به رهنمود های ایشان در مسائل سیاسی پرداختند.

معظم له به وجود بابرکت رهبر انقلاب برای اداره نظام و جامعه اشاره کرده و گفتند: وجود این نعمت باعث می شود بسیاری از مشکلات و دشواری ها حل شود.

حضرت آیت الله علوی گرگانی افزودند: از همگان می خواهم مساله ولایت فقیه را فصل الخطاب خود قرار دهند،چرا که اگر تنها هرکس به دنبال بررسی نظرات خود باشد مشکلات و مسائل کلان جامعه حل نخواهد شد.

معظم له در ادامه بیان داشتند: امروز آمریکا که ادعای ابرقدرتی می کند به دنبال حمایت کامل از اسرائیل غاصب است  که این موضوع  نشان دهنده ضعف و ادعای پوچ آنها در مورد حقوق بشر می باشد.

ایشان بر استفاده هرچه بیشترمسئولین از اندیشه و نیروی جوانان ایران اسلامی تاکید کردند و گفتند:جوانان مومن و متدین انقلابی مورد تایید من هستندکه امیدوارم درهمه مراحل زندگی خود و دفاع از انقلاب اسلامی موفق باشند.

ایشان درپایان با انتقاد از کسانی که به دنبال اختلاف افکنی در کشور هستند، بیان داشتند: وقتی ملاک ما رهبری باشد و ایشان از مذاکره کنندگان پشتبیانی کرده اند، نباید عده ای با سخنان خود بین دولت  ورهبری فاصله بیندازند و باعث دلسردی مردم شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha