جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: مردم از گذشته ارتباط و اعتماد خاصی به مراجع تقلید و علما داشته و دارند، این ارتباط موجب شده تا مردم مشکلات و پیام های خود را به علما برسانند تا از طریق این بزرگان به گوش مسؤلین برسد .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» معظم له  امروز در دیدار با صادقی  استاندار قم به بیان نکات مهم و اساسی درباره جایگاه قم در روایات و خدمت رسانی به این شهر مقدسه اشاره کردند و ابراز داشتند: در اهمیت این جایگاه شهر همین قدر بس که قم میزبان مضجع ملکوتی حضرت فاطمه معصومه(س)  است و حوزه علمیه در آن واقع شده  ومراجع تقلید در آن حضور دارند.

ایشان خاطر نشان ساختند: مردم از گذشته ارتباط و اعتماد خاصی به مراجع تقلید و علما داشته و دارند، این ارتباط موجب شده تا مردم مشکلات و پیام های خود را به علما برسانند تا از  طریق این بزرگان به گوش مسؤلین برسد و این هم به دلیل این است که مسؤلین بیشتر با علما در ارتباط هستند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: انتظارات مردم از مسؤلینی که به این شهر می آیند، زیاد و بجا است. این امور می طلبد کسانی که در شهر کریمه اهل بیت(س) مسؤلیتی می پذیرند توجه بهتری به آبادانی و رفاهی  این منطقه کنند. استاد خارج فقه  حوزه  خطاب به استاندار قم با بیان این که مسؤلیت سنگینی به عهده شما گذاشته شده است  اظهار داشتند: اگر کسی در هر مقامی و پستی که قرار دارد نسبت به آن موقعیت، منطقه و مردم احساس مسؤلیت کند قطعا در ادای وظیفه خود کوتاهی نخواهد کرد.

  انتهای پیام:40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha