پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
عبدالرحمن

حوزه/ اندیشمند سنگالی، وهابیت را بزرگترین خطر جامعه اسلامی دانست و گفت: باید با جدیت با وهابیت مقابله کرد چراکه آنها از شیطان نیز خطرناک ترند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، عبدالرحمن باح، عصر امروز در سومین همایش بین المللی ولایت، در اهواز، ولایت را ودیعه ای الهی برای بشریت دانست و اظهار داشت: خداوند شما ملت ایران را به طور خاص برگزید تا حق این امانت الهی را به جا آورید، پس در این را دچار حزن و اندوه نشده و از تفرقه دوری کنید.

وی، با اشاره به هجمه استکبار جهانی به ایران جهت خاموش کردن نور ولایت، بیان داشت: اکنون بیش از 20 سال از جنگ ایران می گذرد و هنوز آثار آن هجوم، در خوزستان قابل مشاهده است و در این سرزمین عنایات الهی به خوبی مشهود می باشد.

این اندیشمند سنگالی سنگالی، ادامه داد: در گذشته، ایران به لحاظ نظامی دارای محدودیت هایی فراوانی بود، اما ثبات قدم ملت ایران و عمل اسلام و پیروی از اهل بیت (ع)، آنان را در دوران انقلاب سربلند کرد.

وی، ملت ایران را غرق در حب آل محمد(ص) دانست و بیان داشت: امروز چشم های جهانیان به ایران و حقیقت و اسلامی که از این سرزمین عرضه می شود، دوخته شده است؛ این مهم به برکت ارادت و پیروی ملت ایران از اهل بیت (ع) است.

عبدالرحمن باح، در بخش دیگری از سخنان خود برگزاری همایش ولایت را گام مهمی در نشر حقایق اسلامی دانست و گفت: اگر نشر معارف اهل بیت در جامعه جهانی به خوبی صورت می گرفت اوضاع جهان به کلی دگرگون می شد؛ به همین دلیل هم باید علاوه بر نشر کتب از مسلمین جهان جهت برپایی چنین همایش هایی دعوت کرد.

وی در پایان سخنان خود، وهابیت را بزرگترین خطر جامعه اسلامی دانست و گفت: باید با جدیت با وهابیت مقابله کرد چراکه آنها از شیطان نیز خطرناک ترند و در ایجاد عداوت و دشمنی از تمام ابزار های فکری و نظامی خود استفاده می کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha