سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
اعزام مبلغان

حوزه/ معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان از اعزام بیش از ۳هزار مبلغ به مناطق تبلیغی این استان در ایام غدیر خبرداد.

حجت‌الاسلام عباس رستمی نیا، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با تبریک ایام‌الله دهه ولایت، اظهار داشت: عید سعید غدیر خم، فرصتی ناب و ویژه برای معرفی ابعاد و زوایای پنهان واقعه غدیر خم به جوانان است که در این راستا روحانیت و طلاب حوزه‌های علمیه نقش ویژه‌ای را ایفا می‌کنند.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان ادامه داد: حدود 3هزار و200 مبلغ را به مناطق تبلیغی سراسر خوزستان جهت تبلیغ و برگزاری جشن‌های دهه ولایت و عید غدیر خم اعزام کرده ایم.

وی با اشاره به نحوه اعزام این تعداد مبلغ، بیان داشت: این اعزام از طریق نفرات ثبت‌نام کننده در سامانه اعزام مبلغ دفتر تبلیغات اسلامی «سجام» صورت گرفته است.

حجت الاسلام رستمی کیا، در پایان با اشاره به فعالیت‌های مبلغین در مراکز تحت پوشش خویش، افزود: وعظ، خطابه، سخنرانی، خطبه‌خوانی و شرح خطبه غدیر، اجرای کلاس‌های پرسش و پاسخ و همچنین برگزاری مراسم‌های عید سعید غدیر، بخشی از فعالیت‌های مبلغین در این ایام است.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha