جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سمینار / واتیکان

اختصاصی حوزه/ دانشگاه پاپی صلیب مقدس، دهمین سمینار دفاتر ارتباطات کلیساها را با موضوع «مشارکت و اشتراک‌گذاری: مدیریت ارتباطات کلیسا در یک محیط دیجیتال» برگزار می کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، دهمین سمینار دفاتر ارتباطات کلیساها تحت عنوان «مشارکت و اشتراک‌گذاری: مدیریت ارتباطات کلیسا در یک محیط دیجیتال»، هفتم تا نهم اردیبهشت سال آینده در شهر رم ایتالیا برگزار خواهد شد.

برگزار کننده این سمینار، دانشکده ارتباطات کلیسا در دانشگاه پاپی صلیب مقدس است.

شبکه های اجتماعی؛ فرصت یا تهدید؟

در اطلاعیه این سمینار، با اشاره به توسعه تکنولوژی در ده سال اخیر (به خصوص جهانی شدن شبکه‌های اجتماعی) و در نتیجه ایجاد محیط‌های ارتباطی سریع‌تر، وسیع‌تر و پیچیده‌تر آمده است: «این پدیده باعث ایجاد چالش‌هایی می‌شود اما همزمان فرصت‌هایی را هم برای دست‌اندرکاران بخش ارتباطات کلیساها فراهم می‌کند. همانطور که پاپ فرانسیس گفته لازم است بار دیگر، صحبت کردن با همدیگر – و نه صرفا تولید و مصرف اطلاعات را – بیاموزیم.»

دهمین سمینار حرفه‌ای دفاتر ارتباطات کلیسا به دنبال راه‌هایی برای افزایش بهره‌گیری از جنبه‌های مثبت این شرایط جدید رسانه‌ها و به حداقل رساندن خطراتی است که آنها ممکن است ایجاد کنند. در این سمینار همچنین متخصصان بخش ارتباطات کلیساهای مختلف از کشورها و فرهنگ‌های مختلف، تجربیات خود در این زمینه را به اشتراک خواهند گذاشت.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha