جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علی عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین با اشاره به این که آیات نورانی قرآن مجید بر پرهیز از لهو و لعب تاکید دارد، گفت: در کدام یک از آیات قرآن و یا روایات معتبر، به نافع بودن کنسرت ها و برنامه های ضدفرهنگی اشاره شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، در جمع طلاب مدرسه علمیه صالحیه قزوین، با انتقاد از برگزاری برنامه ضد فرهنگی و مبتذل در قزوین، گفت: متاسفانه عده ای می گویند با برگزاری کنسرت شادابی و امید در جامعه و جوانان ایجاد می شود، در صورتی که این گونه نیست و سبب آلوده شدن جوانان به گناه می شوند.

مدیر حوزه علمیه قزوین با اشاره به اختلاط زن و مرد و دیگر حرکات موزون در این برنامه ها، بیان داشت: افراد خاصی در برنامه های ضد فرهنگی شرکت می کنند که علاقه مند به فساد و ولنگاری در جامعه می باشند.

وی با اشاره به این که آیات نورانی قرآن مجید بر پرهیز از لهو ولعب تاکید دارد، خاطرنشان کرد: در کدام یک از آیات قران و یا روایات معتبر، به نافع بودن این گونه برنامه ها اشاره شده است. باید در این زمینه بسیار دقت شود.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی به اعتراض مردم متدین و ولایتمدار استان قزوین به این گونه برنامه های ضد اسلامی و فرهنگی اشاره کرد و افزود: مردم انقلابی قزوین بارها اعتراض خود را چه در نماز جمعه و چه در برنامه های مختلف نشان داده اند، این مسئله به خوبی بیانگر آن است که شهر دارالمومنین قزوین اجازه برگزاری این برنامه های مبتذل را نخواهد داد.

مدیر حوزه علمیه قزوین در پایان با تقدیر از سخنان نماینده ولی فقیه در استان در مورد برگزاری کنسرت ها، خاطرنشان کرد: حجت الاسلام والمسلمین عابدینی بیانات ارزشمندی چه در نماز جمعه و چه در دیدارهای خود با مسئولین استان در این زمینه داشته اند که باید مورد توجه متولیان فرهنگی و مسئولین استان قرار گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha