جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فروش هات داگ حلال برای سحری مسلمانان میشیگان

حوزه/ در این اغذیه‌فروشی اسلامی که شهرت زیادی پیدا کرده، انواع ساندویچ‌ها و هات داگ‌های حلال و اسلامی به فروش می‌رسد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از wxyz.com، با ورود به ماه مبارک رمضان صاحبان مسلمان یک مغازه اغذیه فروشی هات داگ در شهر دیربورن، در شمال آمریکا واقع در ایالت میشیگان، ابتکار جالبی به کار گرفته‌اند و اقدام به فروش هات داگ حلال از نیمه شب تا 4 صبح می‌کنند.

این مغازه اغذیه فروشی تنها از نیمه‌های شب تا 4 صبح باز می‌باشد تا بتواند هات داگ حلال و اسلامی را برای سحری مسلمانان روزه‌دار این شهر ارائه دهد.

در این اغذیه‌فروشی اسلامی که شهرت زیادی پیدا کرده، انواع ساندویچ‌ها و هات داگ‌های حلال و اسلامی به فروش می‌رسد و مراجعات به آن‌ها به حدی زیاد شده که فروشندگان مجبور شدند شعبه دیگری را نیز افتتاح کنند.

سال سرحان یکی از صاحبان این مغازه می‌گوید: وقتی ما  بساط‌مان را آماده می‌کنیم ، همیشه عده زیادی در صف ایستاده‌اند و منتظر باز شدن مغازه هستند. گاهی اوقات جمعیت به حدی زیاد است که ته صف را نمی‌بینیم.

فروش هات داگ حلال برای سحری مسلمانان میشیگان

سرحان درباره کیفیت ساندویچ‌ها می‌گوید: تمامی این ساندویچ‌ها از گوشت حلال تهیه شده‌اند و شامل گوشت با ذبح اسلامی و با کیفیت بالا و بدون پرکننده هستند. کیفیت آن‌ها بسیار بهتر از کیفیت ساندویچ‌های معمولی است.

سال سرحان سپس معنای واژه سحری را برای غیرمسلمانان توضیح می‌دهد.

تا 2 هفته دیگر که ماه مبارک رمضان به پایان برسد سرحان و همکارانش ساعت فروش‌شان را به روال معمول برمی‌گردانند و امیدوارند بتوانند دامنه فروش ساندویچ‌های حلال را به شهرهای دیگری چون دیترویت نیز گسترش دهند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha