جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تهاجم ۳ فرد ناشناس به یک جوان مسلمان روبروی مسجدی در نیویورک

حوزه/ جوان مسلمانی که به سمت مسجد می‌رفته تا در نماز جماعت شرکت کند توسط سه نفر ناشناس از پشت سر مورد حمله و ضرب و شتم شدید قرار گرفت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» یک جوان مسلمان آمریکایی در منطقه برانکس شهر نیویورک مورد ضرب و شتم اسلام‌هراسانه قرار گرفت.

به گفته پلیس نیویورک این واقعه از جرایم نفرت محور بوده است. محمد عتیق اشرف، جوان مسلمانی که به سمت مسجد می‌رفته تا در نماز جماعت شرکت کند توسط سه نفر ناشناس از پشت سر مورد حمله و ضرب و شتم شدید قرار گرفته است. او در این باره  می‌گوید: من را به خاطر دینم در بیرون از مسجد برانکس زیر مشت و لگد گرفتند!

برپایه این گزارش به نقل از abc7ny.com، نیروهای پلیس در حال تحقیق و بررسی در این خصوص هستند و قربانی این حادثه و دیگر اعضای جامعه اسلامی این ناحیه نیویورک نگران حوادث بعدی هستند. محمد مسیر رفتن به مسجد را بارها و بارها رفته و این نخستین بار است که بخش آشنایی از زندگی او به کابوس بدل شده است. زخم، خراش و کبودی‌ها سرتاسر بدن او را فراگرفته و درد زیادی دارد.

اشرف می‌گوید: آن‌ها با مشت و لگد به جان من افتادند و من را نقش زمین کردند. تصور می‌کنم از قبل مرا هدف قرار داده بودند. جملاتی درباره مسلمانان می‌گفتند که در آن لحظات از شدت ترس در خاطرم نمانده است.

تصویر دوربین مدار بسته لحظه انتظار اشرف و دیگران را برای رسیدن پلیس نشان می‌دهند. اشرف می‌گوید که نتوانسته به درستی چهره مهاجمین را ببیند و آنان به سرعت پس از این حمله از محل گریخته‌اند. در این میان فعالان مدنی جامعه معتقدند که تلاش‌های بیشتری برای مقابله با این مشکل نیاز است.

محمد مجمر عضو هیات مدیریت جامعه برانکس می‌گوید: ما نیاز به حضور پلیس‌های بیشتری در ساعات نزدیک 10:30 شب داریم. زیرا در آن ساعات نماز خوانده می‌شود و به حضور پلیس در منطقه نیاز است.

تحقیقات در این زمینه ادامه دارد و پلیس از شهروندان خواسته هر گونه اطلاعاتی درباره 3 مضنون احتمالی به این اداره ارجاع شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha