پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مراسم درهای باز در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود

حوزه/ مسجد برلین در ایالت کانکتیکات آمریکا، امشب درهای خود را به روی غیرمسلمانان و اعضای جامعه باز می‌کند تا با برگزاری مراسمی به مناسبت ماه مبارک رمضان برای قربانیان تیراندازی در اورلاندوی فلوریدا، دعا بخوانند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، مسجد برلین در ایالت کانکتیکات آمریکا، امشب درهای خود را به روی غیرمسلمانان و اعضای جامعه باز می‌کند تا با برگزاری مراسمی به مناسبت ماه مبارک رمضان، برای قربانیان تیراندازی در اورلاندوی  فلوریدا دعا بخوانند.

فاطیما عنتر از اعضای هیات مدیره انجمن اسلامی هارتفورد کانکتیکات در این باره گفت: هر گاه حادثه تلخی به این وسعت اتفاق می‌افتد ما از اعضای جامعه و مردم شهر دعوت می‌کنیم تا دور هم جمع شوند. ما احساس می‌کنیم که به عنوان اعضای یک جامعه، بدون درنظر گرفتن دین و مذهب بایستی دور هم جمع شده، تفرقه نداشته باشیم و در کنار هم خواهرانه و برادرانه به نماز و دعا بایستیم.

مراسم دعا در مسجد برلین در ساعت 7 بعدازظهر آغاز شده و ورود به این مراسم برای تمامی مردم با اعتقادات دینی و پیشینه‌های مذهبی مختلف آزاد است. در این گردهمایی مسلمانان در مراسم افطاری شرکت می‌کنند.

عنتر در ادامه گفت: ما مسلمانان عمیقا از کشته شدن انسان‌های بی‌گناه در هر شرایطی ابراز تاسف می‌کنیم، حتی اگر با اعمال آن‌ها موافق نبوده و مخالفت کنیم، به این معنا نیست که راضی به چنین جنایتی باشیم.

حمله و تیراندازی به یک کلوپ شبانه در اورلاندو سبب کشته شدن 49 نفر و مجروح شدن 53 تن شد که انگیزه این جنایت هنوز روشن نیست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha