چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
 ماهنامه حاشیه

حوزه/ بیست و سومین شماره ماهنامه "حاشیه" با دو پرونده "حوزه انقلابی" و "دیدار طلاب و اساتید حوزه علمیه تهران با مقام معظم رهبری"، بزرودی به روی گیشه روزنامه فروشی‌ها می‌رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران حجت الاسلام علی‌اصغر سهرابی، سردبیر ماهنامه حاشیه با اعلام این خبر، اظهار داشت: حاشیه‌ها و ناگفته‌هایی از دیدار طلاب و اساتید با مقام معظم رهبری که به قلم دو نفر از روحانیون حاضر در این دیدار می باشد، در شماره جدید ماهنامه منتشر خواهد شد.

وی افزود: گفتگوی ویژه با حجت الاسلام والمسلمین تحریری، استاد اخلاق حوزه علمیه قم، استاد رشاد، رئیس شورای حوزه علمیه تهران و عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی و همچنین گفتگو با حجج اسلام والمسلمین احمد مبلغی، رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی و یزدان پناه از محققان حوزوی در این شماره منتشر می شود.

سردبیر ماهنامه حاشیه با اشاره به دیگر مطالب منتشر شده در شماره جدید این ماهنامه، گفت: همچنین آثار و نوشته هایی از حجج اسلام والمسلمین صدیقی، میرباقری، پناهیان، میرهاشم، فلاح و... در این شماره به چاپ رسیده است.

یادآور می‌شود ماهنامه "حاشیه" به صاحب‌امتیازی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، مدیرمسئولی استاد علی‌اکبر رشاد و سردبیری حجت الاسلام علی‌اصغر سهرابی منتشر می‌شود.   42/313

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha