چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
کد خبر: 387343
۲۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴
ماهنامه آفتاب زندگی

حوزه / مدیر اجرایی ماهنامه آفتاب زندگی در گفت وگو با خبرنگاران از انتشار ششمین شماره ماهنامه آفتاب زندگی خبر داد.

به گزارش سرویس علمی فرهنگی خبرگزاری «حوزه» این نشریه که "خانواده ایرانی" را در کنار دیگر مسائل فرهنگی و اجتماعی روز، محور بحث قرار داده، در شماره جدیدخود به شهید مظلوم آیت الله بهشتی و خانواده بزرگوارشان تقدیم شده است.

وی افزود: گفت و گوی متفاوت و خواندنی آفتاب زندگی با دکتر احمد توکلی پیرامون سبک زندگی خانوادگی و همچنین پرونده ای با موضوع کالای ایرانی و جایگاه آن در خانواده ایرانی  از بخش های خواندنی و جذاب این شماره از مجله است.

 ظفرنژاد خاطر نشان کرد: مصاحبه با روحانی داستان نویسی که سوژه های شهری برایش جذابیتی ندارد از دیگر موضوعات مطرح شده در این ماهنامه است.

 وی یادآور شد: گزارشی پیرامون قلیان و ده ها مطلب متنوع، جذاب ،جدول و سرگرمی و نکات خانه داری و آشپزی به شماره جدید این نشریه اختصاص یافته است.

 ظفرنژاد خاطر نشان کرد: این نشریه هرشماره را به یک خانواده تقدیم می کندو شماره ششم را  به شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و خانواده بزرگوارشان تقدیم شده است.

 وی افزود: علاقه مندان جهت تهیه این نشریه می‌توانند به دکه های مطبوعاتی‌ سراسرکشور مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 32290733-051 (امور مشترکین نشریه) تماس بگیرند.

 مدیر اجرایی ماهنامه آفتاب زندگی ادامه داد: همچنین علاقه مندان برای تهیه نسخه الکترونیک مجله می توانند به آدرس الکترونیکی http://www.jaaar.com/archive/AftabZendegi مراجعه کنند.

این نشریه با صاحب امتیازی و مدیرمسئولی حجت الاسلام علی اکبرسبزیان، فعال فرهنگی حوزه علمیه، منتشر شده که در آن "سبک زندگی  و خانواده" را در کنار دیگر مسائل فرهنگی و اجتماعی روز، محور بحث قرار داده است.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha