جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فاجعه منا

حوزه/ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در جمع طلاب گفت: فاجعه غمبار منا، تا ابد از ذهن مسلمانان و شیعیان پاک نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، مراد روشنی، امروز در مراسم اولین سالگرد شهدای منا، در مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد، گفت: فاجعه منا نشان دهنده خباثت و دشمنی آل سعود با مسلمانان و شیعیان بود.

وی با اشاره به اینکه این فاجعه ننگین پرده از راز همدستی صهیونیست ها با حکام آل سعود برداشت، افزود: آل سعود با این فاجعه و عدم رسیدگی به حجاج نشان داد که از خود هیچ اراده ای ندارد و دست نشانده استکبار است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان با اشاره به این که با هشدارمقام معظم رهبری، آل سعود مجبور به پس دادن ابدان مطهر شهدای ایرانی فاجعه منا شد، تصریح کرد: منویات معظم له و پیگیری ویژه ایشان دل هزاران خانواده داغدار را قدری تسکین داد.

روشنی با بیان اینکه در فاجعه منا نزدیک به ۷ هزار زائر مسلمان با بی تدبیری و بی رحمی آل سعود به شهادت رسیدند، خاطر نشان کرد: در استان لرستان نیز ۳۳ نفر بی گناه قربانی بی رحمی و خباثت آل سعود شدند و این فاجعه غمبار تا ابد از ذهن مسلمانان و شیعیان پاک نخواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha