جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین متقی نیاامام جمعه موقت خرم‌آباد:

حوزه / امام جمعه موقت خرم آباد گفت:خداوند انتقام خون این حجاج جان باخته را در حرم امن الهی از حکام دست نشانده استکبار خواهد گرفت و روز به روز این سران گماشته در نزد مردک جهان منفورتر خواهند شد..

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد؛حجت الاسلام قاسم متقی نیا ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالگرد شهدای فاجعه منا در مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد با گرامیداشت یاد و خاطره این شهدای والامقام با بیان اینکه آل سعود امروز بالاترین هزینه ها را برای مقابله با آیات قران می پردازد که از زیر اعمال ننگین خود فرار کند افزود:آل سعود بداند خداوند انتقام خون این حجاج بی گناه را از آنها خواهد گرفت و عاملان و آمران این فاجعه ننگین را به شدت مجازات خواهد نمود.

وی با اشاره به اینکه شهدای فاجعه منا، ضیوف الرحمان بودند تصریح کرد:خداوند انتقام خون این حجاج جان باخته را در حرم امن الهی از حکام دست نشانده استکبار خواهد گرفت و روز به روز این سران گماشته در نزد مردک جهان منفورتر خواهند شد.

امام جمعه موقت خرم آباد با بیان اینکه تمامی اقدامات ننگین جبهه استکبار و حکام دست نشانده آل سعود با هدف ضربه زدن به تمرکز استراتژیک جمهوری اسلامی ایران صورت می گیرد خاطر نشان کرد:آل سعود در استکبار جهانی تلاش می کنند تا اهداف اسلامی و جمهوری اسلامی ایران را در جهان کمرنگ نمایند، اما به لطف خداوند و رهبری خردمندانه رهبر معظم انقلاب روز به روز این بر بصیرت و هوشیاری مردم آزاده جهان و گسترش شعاع بیداری اسلامی در جهان افزوده خواهد شد.

حجت الاسلام متقی نیا با بیان اینکه آل سعود در حد و اندازه انجام این چنین جنایتی نبودند افزود:آمریکا و انگلیس از حامیان آل سعود و از قربانیان شهدای این فاجعه بودند که با قساوت قلب و بی تدبیری موجب شدند جان هزاران حاجی مسلمان و بی گناه گرفته شود و با لبان تشنه در سرزمین وحی به شهادت برسند.

وی در پایان با بیان اینکه بغض ،کینه و دشمنی آل سعود با ایران اسلامی به اندازه ای بود که حتی آل سعود از این کشور عذرخواهی هم نکرد افزود:آل سعود بداند مردم بصیر و صبور ایران اسلامی هرگز اجازه نخواهند داد خون حجاج ایرانی پایمال شود و خداوند انتقام این شهدای عزیز را از آنها خواهد گرفت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha