شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام علی میناپور-مدیر حوزه علمیه لرستان

حوزه /مدیر جدید حوزه علمیه استان لرستان، تفقه در دین و فقیه پروری را از رسالت اصلی حوزه های علمیه خواند و تصریح کرد: تبلیغ و انتقال مفاهیم ناب اسلامی و اخلاقی در سطح جهان از دیگر ماموریت های حوزه و روحانیت است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور، امروز در مراسم معرفی مدیر حوزه علمیه لرستان با بیان این که حوزه های علمیه در تربیت پرچمداران و مبلغان دین مبین اسلام تلاش می کنند، گفت: حوزه های علمیه با تربیت سربازان و حافظان مکتب اهل بیت(ع) و تبلیغ و ترویج آموزه های دین مبین اسلام، نقش مهمی در هدایت جامعه به سعادت و کمال ایفا می کنند.

مدیر جدید حوزه علمیه استان لرستان، تفقه در دین و فقیه پروری را از  رسالت اصلی حوزه های علمیه خواند و  تصریح کرد:  تبلیغ و انتقال مفاهیم ناب اسلامی و اخلاقی در سطح جهان از دیگر ماموریت های حوزه و روحانیت است.

وی با بیان این که اگر حوزه های علمیه رسالت خود را در امر تربیت مبلغان کارآمد انجام دهند، جامعه ای بااخلاق و خدا محور خواهیم داشت، افزود: حوزه فراهم آوردن شرایط لازم برای تهذیب و آموزش طلاب از دیگر رسالت های مهم حوزه های علمیه می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین میناپور با اشاره به این که برای تحقق هدف حوزه های علمیه در عرصه تربیت طلاب توانمند، همت همه متولیان حوزوی و اساتید نیاز است، تصریح کرد: یاری و همدلی بین دلسوزان تربیتی می تواند در تحقق این مهم تاثیر بسزایی داشته باشد.

وی در پایان با قدردانی از زحمات حجت الاسلام مبلغی مدیر سابق حوزه علمیه استان، گفت: حجت الاسلام مبلغی از دلسوزان حوزه هستند که بنده افتخار آشنایی با ایشان را در دوره های نوجوانی، طلبگی و فعالیت های حوزوی داشته ام و بی شک فعالیت ها و زحمات دلسوزانه وی بر کسی پوشیده نیست.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha