شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام علی غفاری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران گفت: در حال حاضر حوزه علمیه خواهران مازندران دارای حدود ۳ هزار طلبه مشغول به تحصیل و نزدیک ۲ هزار فارغ التحصیل می باشد که تعداد۳۵۰ استاد، مسئولیت علمی و تربیتی مدارس علمیه خواهران استان را عهده دار می باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین علی غفاری، در نشست توجیهی تخصصی برنامه های آموزشی تربیتی مدارس علمیه خواهران مازندران که با حضور حجت الاسلام حمید محمدی دبیر شورای علمی تربیتی حوزه های علمیه خواهران کشور و مدیران، معاونان آموزش و منتخب اساتید حوزه علمیه خواهران استان برگزار گردید، بیان کرد: تاسیس حوزه علمیه خواهران سبب احیاء حق از دست رفته بانوان در فراگیری علوم دینی در  طول قرون گذشته گردید و ما امروز شاهد پویایی و روند روبه رشد این مرکز در زمینه های مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی هستیم.

وی افزود: حوزه خواهران دارای یک اتاق فکر قوی و نواندیش می باشد و این امر سبب شده که این مرکز گوی سبقت را از بسیاری از محافل علمی ربوده ، به گونه ای که افق و آینده درخشانی برای این مرکز پیش بینی می شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران تصریح کرد: در حال حاضر حوزه علمیه خواهران مازندران دارای حدود 3 هزار طلبه مشغول به تحصیل و نزدیک 2 هزار فارغ التحصیل می باشد که  تعداد350 استاد، مسئولیت علمی و تربیتی مدارس علمیه خواهران استان را عهده دار می باشند.

مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران تصریح کرد: هدف از برگزاری این نشست این است که در 9 گرایش اساتید منتخب حوزه خواهران استان، حاصل تجربیات، یافته ها و نظرات خود را از وضعیت، متون و برنامه های آموزشی که در طول سالیان متمادی با آن سروکار داشته اند ارائه نمایند تا قدم مثبتی در جهت بازخوانی نظام آموزشی و وضعیت آموزشی حوزه خواهران صورت گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha