شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ستاد همکاری‌ها حوزه و آموزش و پرورش

حوزه / دهمین نشست آموزشی ترویجی ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش صبح امروز در سالن همایش های حرم مطهر رضوي آغاز به كار كرد.

به گزارش خبرگزاري «حوزه»از مشهد، دهمین نشست آموزشی ترویجی ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش با سخنراني مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی، مشاور وزير آموزش و پرورش و دبير ستاد همكاري ها و نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان آغاز شد.

بر اساس اين گزارش، در اين اجلاس كه بيش 100 نفر از مديران حوزه علميه برادران و خواهران و معاونان فرهنگي و پرورشي ادارات كل آموزش و پرورش استان هاي كشور حضور دارند، پيشنهادها و نظارتي درباره برنامه ريزي و سياست گذاري فعاليت هاي پرورشي و فرهنگي و همكاري هاي مشترك حوزه علميه و آموزش و پرورش مطرح مي شود.

علاوه بر برنامه ديدار با عالمان مشهد كه با حضور تعدادي از دانش آموزان برگزار خواهد شد، رونمايي از كتاب «لحظه هاي نوراني» ويژه امامان جماعت دوره دوم متوسطه از ديگر برنامه هايي است كه براي اين گردهمايي در نظر گرفته شده است.

كتاب «لحظه هاي نوراني» شامل مجموعه اي از آيات، روايات، احكام، مناسبت ها، تمثيلات و قصه هايي در حد سن اين دانش آموزان است كه امامان جماعات مدارس آموزش و پرورش براي سخنراني هاي ميان دو نماز از آن استفاده مي كنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha