دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مدارس

حوزه/ معاون پژوهش و برنامه ریزی دبیرخانه ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش گفت: مدارس طرح امین و معارف اسلامی از فرصت های بی بدیل برای حوزه، آموزش و پرورش و نظام است.

به گزارش خبرگزاري «حوزه» از مشهد، علیرضا رحیمی، پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه دهمین نشست آموزشی-ترویجی ستاد همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش که در سالن اجتماعات هتل زمرد مشهد مقدس برگزار شد، اظهار داشت: مدارس طرح امین و معارف اسلامی از فرصت های بی بدیل برای حوزه، آموزش و پرورش و نظام است که با برنامه ریزی مناسب و دقیق می توان به بهترین شکل از آن استفاده کرد.

وي با اشاره به برگزاري سالانه نشست ستاد همکاری ها، افزود: ملاک، در سال تحصیلی جاری، برنامه سالانه است و بنایی برای فعالیت های آینده ستاد همکاری ها خواهد بود تا با یک برنامه مشخص و تعیین شده، فعالیت ها را به جلو ببریم.

معاون پژوهش و برنامه ریزی ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش، ابراز داشت: ارسال به موقع گزارشات فصلی و سالانه به دبیرخانه ستاد همکاری ها و همچنین توجیه و آموزش اعضای کمیته های استانی از دیگر انتظاراتی است که اعضاي اين ستاد انتظار می رود.

رحیمی در پایان تأکید کرد: انتظار است که کمیته های همکاری استان ها مطابق با ضوابط، جلسات خود را حداقل هر دو ماه یک بار برگزار كنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha