جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مولوی غلام حیدر فاروغی

حوزه/ امام جمعه اهل سنت بیرجند با بیان این که همه ما مدیون نعمت ها و برکات متعدد انقلاب اسلامی هستیم، گفت: حضور یکپارچه در راهپیمایی ۲۲ بهمن کمترین ادای دین به انقلاب و آرمان های امام(ره) است.

مولوی فاروقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند ضمن تبریک سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: حفظ تعهد به اسلام و رهبری، حضورمردم در صحنه، حفظ  اتحاد و همبستگی عوامل تاثیرگذار در پیروزی انقلاب بوده و حفظ آنها قطعا سبب بیمه شدن انقلاب اسلامی می گردد.

وی ضمن تاکید بر زنده نگهداشتن ایام الله دهه فجر بیان کرد: این دهه، ایام رهایی مردم از ظلم و رسیدن به نور و روشنایی است.

امام جمعه اهل سنت بیرجند با اشاره به این که بر کسی پوشیده نیست که نظام اسلامی بر اساس مجاهدت های امام(ره) و حضور مردم به وجود آمده است، تصریح کرد: ایام الله دهه فجر، ایام ماندگاری است که پایه ریز آن امام راحل بود.

مولوی فاروقی خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشانگر عزم راسخ آنان در دفاع از آرمان های نظام جمهوری اسلامی و تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی با بیان این که حضور روحانیت در جریان انقلاب استمرار دارد، گفت: راهپیمایی باشکوه مردم در 22 بهمن، نشان می دهد که مردم ایران کماکان پشت سر روحانیت و علما ایستاده اند و این برای همگی ما جای بسی افتخار است.

امام جمعه اهل سنت بیرجند با تاکید بر این که یکی از اهداف اساسی ما، زنده نگهداشتن یاد و خاطره انقلاب اسلامی به عنوان بزرگترین انقلاب تاریخ است، اذعان داشت: خوشبختانه تمام محاسبات دشمن در صحنه انقلاب نقش برآب شد.

وی در پایان اظهار داشت: انتظار می رود که همه ملت شریف ایران و به ویژه هم استانی های ما، چه شیعه و چه سنی به صورت یکپارچه در مراسم راهپیمایی  22 بهمن شرکت نموده و یکبار دیگر مستکبرین عالم و در رأس آن، آمریکای خائن را مأیوس نمایند.

انتهای خبر

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha